اخبار و مطالب حقوقی

مرداد 26 1403نمونه-متن-شکایت-از-پزشک-زیبایی

نمونه متن شکایت از پزشک زیبایی

در مرداد 26, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 62

نمونه متن شکایت از پزشک زیبایی میتواند راهنمای خوبی برای شما از این منظر باشد که متوجه بشوید قرار است در متن شکواییه چه چیزهایی را بنویسید. ولیکن بهترین کار این است که تنظیم شکواییه را به سجاد موسوی وکیل جرایم پزشکی بسپارید.

ادامه مطلب
تیر 02 1403نمونه-شکواییه-سرقت

نمونه شکواییه سرقت

در تیر 02, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 588

نخستین گام در طرح دعوای سرقت و تشکیل پرونده کیفری این جرم چیست؟ نمونه شکوائیه سرقت را از کجا بگیریم؟ تنظیم شکایت سرقت چگونه است؟ نکات و مفاد یک شکوائیه باید شامل چه چیزهایی باشد؟ سجاد موسوی  وکیل سرقت در این مقاله، انواع مختلف از نمونه شکوائیه سرقت که کاربردی و مفید میباشند را ارائه میدارد.

...

ادامه مطلب
خرداد 14 1403نمونه-شکواییه-فروش-مال-غیر

نمونه شکواییه فروش مال غیر

در خرداد 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 108

جرم انتقال مال غیر در نخستین ماده قانون مجازات راجع به انتقال مال غیر مورد جرم انگاری واقع شده است. حال برای تنظیم شکوائیه نیازمند دانش و تجربه کافی برای طرح صحیح این پرونده کیفری میباشیم. در این مقاله انواع نمونه شکوائیه فروش مال غیر از طرف شاکی یا وکیل وی مورد بررسی قرار میگیرد.

...

ادامه مطلب
دی 15 1402نمونه-شکواییه-خیانت-در-امانت

نمونه شکواییه خیانت در امانت

در دی 15, 1402توسط مدیراصلیتعداد بازدید 536

تنظیم شکواییه خیانت در امانت چگونه است؟ نمونه شکوائیه خیانت در امانت را از کجا تهیه کنیم؟ در این مطلب برای آشنایی شما عزیزان نکات مهم در تنظیم شکواییه و سه نمونه از نمونه شکواییه های تنظیم شده جهت جرم خیانت در امانت ارائه می گردد. نمونه شکواییه خیانت در امانت خودرو ، نمونه تنظیم شکواییه خیانت در اما

...

ادامه مطلب