اخبار و مطالب حقوقی

تیر 31 1403جرم-پزشکی-جعل-مهر-پزشکی-چیست؟

جرم پزشکی جعل مهر پزشکی چیست؟

در تیر 31, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 13

جعل مهر پزشک جرم است. شخص جعل کننده و شخصی که اقدام به استفاده از این مهر نموده، به مجازات جعل و استفاده از سند مجعول محکوم می شوند.

ادامه مطلب
تیر 14 1403مجازات-۱-گرم-شیشه-در-سال-جدید

مجازات ۱ گرم شیشه در سال جدید

در تیر 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 37

مجازات ۱ گرم شیشه شامل ۳۰ تا ۹۰ میلیون ریال جزای نقدی و شلاق از ۳۰ تا ۷۴ ضربه میباشد. مجازات یک گرم شیشه بسته به اینکه مرتکب دفعه اولش است یا خیر، متفاوت خواهد بود. زیرا در صورت تکرار، مجازات ۱ گرم شیشه تشدید می یابد.

ادامه مطلب
تیر 14 1403ضرورت-استفاده-از-وکیل-برای-اثبات-رابطه-نامشروع

ضرورت استفاده از وکیل برای اثبات رابطه نامشروع

در تیر 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 135

ضرورت استفاده از وکیل برای اثبات رابطه نامشروع چیست؟ چرا باید در پرونده کیفری رابطه نامشروع از وکیل متخصص کیفری استفاده نمایید؟ نقش وکیل در پرونده اثبات جرم رابطه نامشروع چیست؟ با سجاد موسوی بهترین وکیل در بابل همراه باشید. ما حامی حقوق شما هستیم.

ادامه مطلب
تیر 14 1403فیلمبرداری-از-رابطه-نامشروع-به-عنوان-مدرک-جرم

فیلمبرداری از رابطه نامشروع به عنوان مدرک جرم

در تیر 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 11

فیلمبرداری از رابطه نامشروع به عنوان مدرک جرم چه حکمی دارد؟ آیا امکان اثبات زنا با فیلمبرداری وجود دارد؟ اعتبار فیلم رابطه نامشروع در دادگاه چقدر است؟  نحوه استناد به فیلمبرداری از رابطه نامشروع به عنوان مدرک جرم چگونه است؟ با سجاد موسوی بهترین وکیل رابطه نامشروع در بابل همراه باشید. ما حامی حق

...

ادامه مطلب
تیر 14 1403رابطه-جنسی-با-رضایت-دو-طرف

رابطه جنسی با رضایت دو طرف

در تیر 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 11

رابطه جنسی با رضایت دو طرف به معنای برقراری رابطه جنسی نامشروع میان اشخاصی است که طبق قانون، مجاز به برقراری رابطه جنسی با یکدیگر نمیباشند. رابطه جنسی با رضایت دو طرف موجب از بین رفتن مجازات نمیشود. صفر تا صد این جرم را برای شما توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
تیر 14 1403خیانت-زن-شوهردار

خیانت زن شوهردار

در تیر 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 10

خیانت زن شوهردار به معنای عدم احترام به مفاد عقد نکاحیه است. خیانت زن شوهردار موجب تشکیل پرونده کیفری میشود. خیانت کردن زن به شوهر خودش به معنای برقراری ارتباط نامشروع با مرد دیگری است. این عمل، مجازات داشته و عواقب بسیار زیانباری دارد.

ادامه مطلب
تیر 31 1403مجازات-تهدید-به-مرگ-یا-تهدید-به-قتل-دیگری-چیست؟

مجازات تهدید به مرگ یا تهدید به قتل دیگری چیست؟

در تیر 31, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 12

مجازات تهدید به مرگ یا تهدید به قتل دیگری شامل شلاق تعزیری تا ۷۴ ضربه و حبس و زندان به مدت ۱ ماه تا ۱ سال میباشد. مجازات تهدید به مرگ دیگری قابل تخفیف، تعلیق، و تعویق صدور حکم است. با سجاد موسوی بهترین وکیل کیفری در شهرهای بابل، بابلسر، آمل، فریدونکنار، سرخرود، قائمشهر، ساری، تنکابن، نوشهر، چالوس، ر

...

ادامه مطلب
تیر 31 1403مجازات-استفاده-از-چاقو-در-دعوا

مجازات استفاده از چاقو در دعوا

در تیر 31, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 14

مجازات استفاده از چاقو در دعوا در موارد مختلفی در قانون مجازات اسلامی ذکر شده است. مجازات استفاده از چاقو در دعوا میتواند دربردارنده مجازاتهای: حبس، دیه، شلاق و حسب مورد، حتی مجازات اعدام باشد. در این مقاله، به بررسی هریک پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
تیر 31 1403وکیل-جعل-رایانه-ای-و-استفاده-از-داده-های-مجعول

وکیل جعل رایانه ای و استفاده از داده های مجعول

در تیر 31, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 15

سید سجاد رزاقی موسوی وکیل جرایم رایانه ای در شهرهای بابل، بابلسر، آمل، فریدونکنار، سرخرود، قائمشهر، ساری، تنکابن، نوشهر، چالوس، رامسر، محمودآباد، نور و سوادکوه، با ذکر نمونه عملی از این جرم مطلب را آغاز می نماید: خوب است بدانید استفاده از داده مجعول یا جعل رایانه ای ملازمه ندارد. یعنی ممکن است یک شخ...

ادامه مطلب
تیر 31 1403جرم-استفاده-از-سند-مجعول-و-مجازات-آن

جرم استفاده از سند مجعول و مجازات آن

در تیر 31, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 5

سند مجعول، به چه سندی گفته می شود؟ اسناد مجعول به چند دسته تقسیم می شوند؟ جرم استفاده از سند مجعول چه شرایطی را باید داشته باشد؟ جرم استفاده از اسناد مجعول چه مجازاتی در پی دارد؟

ادامه مطلب
تیر 14 1403جرم-و-مجازات-ساخت-و-تولید-مواد-مخدر

جرم و مجازات ساخت و تولید مواد مخدر

در تیر 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 139

ساخت و تولید مواد مخدر جرم است. ساخت و تولید مواد مخدر شیشه با ساخت و تولید مواد مخدر تریاک دارای حکم های متفاوتی است. مجازات ساخت مواد مخدر صنعتی با مجازات ساخت مواد مخدر سنتی تفاوت دارد. اتهام تولید مواد مخدر شیشه و تریاک یک اتهام سنگین است. برای دانستن صفر تا صد پرونده ساخت و تولید مواد مخدر با م

...

ادامه مطلب
تیر 14 1403مجازات-گل-و-ماری-جوانا

مجازات گل و ماری جوانا

در تیر 14, 1403توسط مدیراصلیتعداد بازدید 37

مجازات گل و ماری جوانا در قانون مبارزه با مواد مخدر کشور ایران، بطور کلی، شامل مجازاتهای: جریمه یا جزای نقدی، شلاق تا ۷۴ ضربه، زندان و حبس تا ۲۵ سال، مصادره اموال و اعدام میباشد. در ادامه به بررسی خرید و فروش و حمل گل و ماری جوانا بصورت جداگانه پرداخته ایم. با سجاد موسوی وکیل مواد مخدر همراه باشید.

...

ادامه مطلب